لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیاتسا جوان است و باید درمورد جوانان صبور باشیم

پیاتسا جوان است و باید درمورد جوانان صبور باشیم

مکس آلگری در بازی امشب یوونتوس نشانه‌های بلوغ دیده است و شاهد تغییر رویکرد پیاتسا بوده‌است. الکس تیس، دو کارت زرد پیاپی دریافت کرد تا پورتو بیش از یک ساعت 10 نفره بازی کند. اگرچه که پیاتسا و دنی آلوز تعویضی گل‌های دیرهنگام یوونتوس را به ثمر رساندند. او در پایان بازی به مدیاست گفت:

 

تیم از نظر شخصیت خوب کار کرد، ما تنها 5 دقیقه تحت فشار بودیم، بعد بازی را چه وقتی 11 برابر 11 بودیم و چه وقتی حریف 10 نفره شده کنترل کردیم. بچه‌ها صبور بودند، سعی کردید حریف را باز کنند و پیروزی مهمی را به خانه آوردیم. بازی می توانست 3‐0 باشد اما همین هم خوب است.

 

این نتیجه بعد از اینکه لئوناردو بونوچی به‌خاطر مشاجره با آلگری به سکوها فرستاده شد، به طور خاص امیدوارکننده محسوب می‌شد:

 

در طول فصل همواره لحظات تنش‌زا به وجود می‌آید، اما ما توانسته‌ایم از آن‌ها عبور کنیم.

 

یوونتوس از زمان تغییر سیستم به 4‐2‐3‐1 شکست نخورده است، این چینش علی‌رغم حضور همزمان چندین بازیکن تهاجمی، به شکل غافلگیر‌کننده‌ای مستحکم است:

 

من به این علت چینش را عوض کردم که تیم نیاز به تنفس بیشتری داشت. ما بهتر شده‌ایم و در این سیستم اعتماد‌به‌نفس بیشتری پیدا کرده‌ایم. راه طولای در پیش داریم و می‌توانیم بسیار بهتر از این‌ها کار کنیم. مسابقات صرفا با حضور 14 بازیکنی که وارد زمین می‌شوند انجام نمی‌گردد، 23 نفر هستند که تمامشان تمرکز کرده‌اند. در این فصل اهداف زیادی داریم و به همه نیاز داریم تا هیجان و عطششان را نشان بدهند. بچه‌ها امشب بلوغشان را نشان دادند. برای پورتو بازی آسانی نبود، چرا که یووه فرم فوق‌العاده‌ای دارد و هنگامی که توپ را به سرعت به حرکت در می‌آورد، ویران‌گر است. پورتو امشب فقط و فقط دفاع کرد.

 

پیاتسا به عنوان یار تعویضی به زمین آمد و اولین گلش در پیراهن بیانکونری را به ثمر رساند:

 

من از همان روز شنبه متوجه شده‌بودم که این پسر دارد رویکردش را عوض می‌کند و فهمیده‌است که بعضی چیزها وقتی در ایتالیا بازی می‌کند کافی نیستند. مارکو تکنیک، سرعت و استعداد لازم را دارد، جوان است و برای جوانان باید صبر کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: